Kundeservice | Færgen

Kundeservice

Kundeservice

Ring til os på telefon 70 23 15 15

Åben på telefonerne alle ugens dage kl. 06.00 – 24.00

Øvrige telefonnumre i Færgen

Skriv, ring, eller henvend dig personligt

Der findes flere måder at kontakte os på: Du kan skrive til os, ringe til os, eller henvende dig personligt i et af vores servicecentre og billetsalg.

Billetter til FanøFærgen købes ved afgang. Det er ikke muligt at bestille billet på forhånd, hverken via telefon eller internet.


Færgen | Fin din billet
Find din billet

Find din billet til AlsFærgen, BornholmerFærgen, LangelandsFærgen og SamsøFærgen. Vil du ændre, slette eller blot kontrollere din billet, så klik på linket herunder.
Find din billet

Skriv til os | Færgen
Skriv til os

Kundeservice har åbent mellem kl. 06.00-24.00, hvor du kan ringe til os. Du har også mulighed for at skrive til os, når det passer dig.
Skriv til os

Indgivelse af klage

Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Husk at oplyse vores email-adresse: kundeservice@faergen.dk
Indgiv klage


Øvrige telefonnumre i Færgen

Bus-, grupperejser og catering

Telefonnummer: 56 20 21 60
Se mere under Erhverv

Direktion

Telefonnummer: 56 20 25 05

DSB

Telefonnummer: 70 13 14 15

Fragt

Telefonnummer: 56 20 21 40
Se mere under Erhverv

Kundeaftaler

Telefonnummer: 56 20 21 20
Åbningstid: Mandag – fredag kl. 09.00 – 16.00

Salg og marketing

Telefonnummer: 56 20 24 10

Servicecenter Ystad

Telefonnummer: +46 (0) 411 55 87 00

Det Svenske Konsulat

Telefonnummer: 56 20 24 13

Hjemmesiden anvender cookies for at muliggøre billetbestilling, statistik og markedsføring. | Læs mere